Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Twilight


Άπλα δεν υπάρχουν λόγια για το αριστούργημα αυτό της  Stefanie Meyer! Είναι απλά υπέροχο! Το πιο ωραίο βιβλίο που έχω διαβάσει ποτέ! Γεμάτο δράση, συναίσθημα, αγωνίαΠωρώνεσαι ρε παιδί μου! Ένα βιβλίο τόσο υπέροχο που γίνεται εξάρτηση, κάνει τον αναγνώστη να διψάει για διάβασμαΚαι ο Edward είναι μια γλύκα, ω θεέ μου, τον λατρεύω! Twilight= ο τετραδικός θεός των βιβλίων!

Καλά, καλά, εντάξει!  Ας μη συνεχίσω άλλο γιατί δεν θέλω να ξεράσετε πάνω στα laptop σας! Πάντως είναι πολύ όμορφη ιστορίαΤο πρόβλημα είναι πως δεν εκτιμάται όσο θα έπρεπεΘέλω να πω, πολλοί από εσάς θα έχουν δει την ταινία αλλά πολύ ελάχιστοι θα έχουν διαβάσει το βιβλίοΚαι πολλοί θα λένε πως είναι μ@λ@κία μόνο και μόνο επειδή δεν τους άρεσε η ταινία! Ε, λοιπόν, και εγώ δεν τρελαίνομαι για την ταινία! Δεν είναι ούτε στο ελάχιστο ισάξια με το βιβλίο! Γιαυτό λοιπόν δεν ανέχομαι από κανέναν να λέει οτιδήποτε για το Twilight πριν διαβάσει το βιβλίοΔώστε του τουλάχιστον μία ευκαιρία πριν αρχίσετε να μιλάτε γιαυτό


 Περιμένω και τα δικά σας σχόλια για το Twilight (γράψτε μου!)

                                                              Τα λέμε πολύ σύντομα,

                                                                             Miss Cullen


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου